facebook

Męskie granie – bilety wyprzedane PDF Print Adres email
Kultura
Sobota, 25 sierpnia 2012 09:04

b_150_100_16777215_0___images_stories_2012-08_mg_mskie_granie_logomn.jpgNie ma już biletów na ostatni w tym roku koncert z cyklu Męskie Granie, który odbędzie się w przyszłą sobotę 1 września na błoniach koło Amfiteatru.

 

Wszystkie wejściówki zostały wyprzedane na 10 dni przed koncertem. Organizatorzy informują, że biletów nie będzie można kupić również w dniu koncertu przy wejściu na teren imprezy. - Nie chcąc narażać fanów muzyki na trudy podróży oraz rozczarowanie wynikające z niemożności nabycia biletów w dniu koncertu, uprzejmie prosimy o poinformowanie o tym fakcie – czytamy w liście przesłanym do redakcji.
Łącznie do sprzedaży przygotowanych było ok. 10 tys. biletów. Ich cena – 20 zł, czyli dużo taniej niż w przypadku innych koncertów Męskiego Grania - była na tyle kusząca, że liczba chętnych szybko przekroczyła możliwości koncertowe naszego miasta. Bilety, niestety znacznie drożej można podobno nabyć jeszcze u koników, bądź na aukcjach internetowych. Organizatorzy przestrzegają jednocześnie chcących zarobić w ten sposób, że taki proceder jest niezgodny z prawem.
Przypomnijmy. 1 września pod Grojcem wystąpią: Zagrają Bueno Bros, Marek Dyjak, Acid Drinkers, Czesław Śpiewa, O.S.T.R. Tabasko oraz Hey. W tak doborowym towarzystwie pojawi się również Jazzpospolita – zwycięzca konkursu Nowe Męskie Granie, a gościem specjalnym koncertu będzie BRODKA, która w tegorocznej edycji Męskiego Grania występuje jedynie dla żywieckiej publiczności.
- W tym roku koncertom będzie towarzyszyć Arcystrefa Żywca. Jest to przestrzeń zaprojektowana przez designera, Marka Mielnickiego, gdzie będzie można nie tylko odpocząć, ale również zapoznać się z dziedzictwem najbardziej znanej marki premium Grupy Żywiec. Na wszystkich, którzy będą chcieli na dłużej zachować atmosferę tego niezwykłego wydarzenia, czekają ubrania i gadżety z unikatowej kolekcji sygnowanej logo Męskiego Grania stworzonej przez jedną z najzdolniejszych polskich projektantek - Martynę Czerwińską – dodają organizatorzy.

Tomasz Matlakiewicz

Acid Drinkers (fot. Kobaru) Monika Brodka, (fot. Yulka Wiliam) Bueno Bros (fot. Greg Falski). Czesław Śpiewa, (fot. Katarzyna Pałetko)  Hey, (fot. Robert Świderski). Jazzpospolita Marek Dyjak. OSTR Tabasko (fot. Paweł Fabjański).

 

Dodaj swój komentarz

Imię :
Komentarz :